کارت حافظه

 

همیشه نگرانی از دست رفتن داده ها در هر زمینه ای از موارد استفادهء تجهیزات الکترونیکی و … برای استفاده کنندگان وجود داشته است. این نگرانی در مورد داده های قابل ذخیره در سانترال ها هم همچنان موجب عدم اعتماد به این نوع از دستگاه ها می شود. به همین منظور کارت های حافظه طراحی و تولید شده اند. سانترال پاناسونیک تحت شبکه سری TDE پاناسونیک برای ذخیرهء داده های سیستمی نیاز به تجهیزات جداگانهء کارتهای حافظه دارند، به همین منظور و در راستای ارتقاء ظرفیت ذخیرهء مکالمات و صف انتظار و نظر سنجی مشتریان از دستگاه TVM و همچنین ایجاد یک حافظهء پایدار به منظور ذخیرهء موارد ذکر شده و اطمینان از عدم از دست رفتن آنها، اقدام به ساخت کارت های حافظه با سری های مختلف برای سازگاری با باکس های مختلف ساخت خود کرده است که در اینجا به معرفی محصول کارت حافظه (SD card)  پاناسونیک مدل KX-NS5135 خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی

ظرفیت: 8 گیگابایت و قابلیت ذخیره ی 200 ساعت از مکالمات، صندوق های صوتی و صف انتظار مکالمات

دستگاه های سازگار: باکس های NS300، NS500 و NS700 پاناسونیک

کارت حافظه

تجلی تکنولوژی در کارت حافظه پاناسونیک مدل KX-NS5135

کارت حافظه (SD card)  پاناسونیک مدل KX-NS5135 که در اصطلاح به آن کارت ذخیرهء صدا نیز گفته میشود، به منظور به کار گیری در باکس های NS300، NS500 و NS700 پاناسونیک و به منظور فعال سازی عمل ذخیرهء مکالمات در این دستگاه ها و نظرسنجی مشتریان از دستگاه TVM و همچنین فعال سازی صف انتظار طراحی و ساخته شده است. از جمله مزایای استفاده از این کارت ها بایستی به این موارد اشاره کرد که در طول یک مکالمه و در اصطلاح دستگاه سانترال، یک جلسهء طولانی مدت به شدت توصیه می شود که به صورت دوره ای در بازه های زماتی از قبل تعریف شده اقدام به ذخیرهء داده ها در کارتهای حافظه (SD Memory Card) کنید، چرا که در صورت بروز مشکل و قطعی سانترال به هر دلیلی اعم از قطعی برق و یا خاموش و روشن شدن ناگهانی و غیره، از، از دست دادن داده ها که می تواند شامل مکالمات ذخیره شده در حافظهء کوتاه مدت باشد، جلوگیری کرده باشید، چرا که اگر داده های سیستم در یک کارت حافظه (SD Memory Card) ذخیره شود، داده ها به راحتی قابل بازگشت خواهند بود.

ترفند حفظ سلامت کارت حافظه پاناسونیک مدل KX-NS5135

این نوع کارت های حافظه همیشه در معرض مشکلات ناشی از نوسانات برق می باشند و حفظ سلامت آنها در طول دوران استفاده یکی از بزرگترین نگرانی های مهندسین این نوع دستگاه ها می باشد، اما شرکت پاناسونیک با طراحی کارت حافظه (SD card)  پاناسونیک مدل KX-NS5135 تمام نگرانی ها را در این زمینه از بین برده است چرا که به فرض مثال در صورتی که به دلیل نوسان برق اتصالات برقی از بین رفته باشد و PBX در حال استفاده از باطری های برق پشتیبان  باشد، کنسول نگه داری و انجام تنظیمات سانترال امکان اجرا شدن نخواهد داشت و این به دلیل ممانعت از به مخاطره افتادن کارت حافظه (SD Memory Card) می باشد.

برای شناخت بیشتر تلفن های بی سیم پاناسونیک با ما همراه باشید.


سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل کارت ,حافظه ,پاناسونیک ,دستگاه ,داده ,ذخیرهء ,کارت حافظه ,memory card ,حافظه پاناسونیک ,فعال سازی ,ns700 پاناسونیک ,کارت حافظه پاناسونیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مانا چمن کرد پلیر فروشگاه اینترنتی کار اینترنتی پاره وقت دی جی مبین نی نی سایت مهتوب | فرخی